Prima pagină > Ganduri > La multi ani!

La multi ani!

Cumva am ajuns din nou pe aici.Nu-mi doream neaparat sa mai scriu (sau sa pun alte poze) dar nici nu mi-am propus sa renunt la blog.Sunt impulsiva si imi asum asta.Chiar imi place.

Ei bine,am ajuns foarte aproape de sfarsitul anului si ca de fiecare data incepem sa tragem linie,sa vedem ce-am facut si sa visam la noul an care trebuie sa fie mereu mai bun si mai bun.

Am sperat ca 2012 sa fie un an bun si chiar a fost.Cu o doza mare de optimism as putea spune ca a fost mai mult decat bun. Am cunoscut oameni noi si am vizitat locuri superbe,am facut fotografii mai bune,zic eu,desi mult mai putine,m-am mai impiedicat pe alocuri si am mai picat in butoiul cu melancolie, dar am avut mereu oameni dragi langa mine.Mi-as dori ca atunci cand mi-e mai greu si simt ca-mi pica lumea pe umeri sa-mi aduc aminte de toate lucrurile astea bune.

Daca e ceva ce-mi doresc in 2013 e un anumit echilibru in toate.In sentimente,in decizii,in tot ce fac.Imi doresc sa nu mai vreau sa le fac pe toate,desi stiu ca daca ma chinui reusesc. Ma gandesc tot mai mult ca se apropie momentul in care trebuie sa aleg in ce directie merg si sa n-o sa mai pot sari de pe o carare pe alta.Acum sunt cam asa: am invatat sa fac ilustratii in Photoshop si ma ocup si de web design,ma bate gandul sa invat din nou HTML pentru ca am cam uitat,citesc carti de drept international desi ar trebui sa ma preocupe licenta mai mult si caut stagii in institutii ale Uniunii Europene.Partea interesanta e ca inca cred ca am timp de toate.Sunt curioasa ce iese anul viitor cand trag linia inca o data :))

Va doresc un an minunat si sa ne vedem sanatosi!

(Anul asta nu fac colaj cu pozele stranse in 2012 pentru ca sunt toate pe calculatorul care a cam murit.Le recuperez eu pana la urma,dar intre timp o sa pun doar o fotografie care desi poate nu e cea mai buna, mi-e foarte draga)

veliko

Categorii:Ganduri Etichete:, , , ,
  1. Decembrie 29, 2012 la 8:29 pm

    Forate frumoasa fotografia, imi place mult momentul surprins de tine. Un An Nou fabulos iti doresc, plin de lucruri faine si fie ca anul viitor pe vremea asta sa tragi linia tot pe plus!

    • Decembrie 29, 2012 la 9:14 pm

      Ce frumos spus🙂 Multumesc! >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

