Prima pagină > Ganduri > New job

New job

Ma tot laud ca imi plac provocarile, ca altfel ma plictisesc si ca am mereu nevoie de altceva care sa ma puna la incercare. Nu-mi plac schimbarile, dar am ajuns sa am o mare nevoie de ele. In momentul in care realizezi ca trec zilele pe langa tine si nici macar nu-ti dai seama pentru ca te-ai afundat intr-o rutina ingrozitoare TREBUIE sa pui punct si s-o iei de la capat. Daca la 20 de ani te plangi de rutina, la 40 ce mai faci?:D

Prin urmare am schimbat jobul si de maine o sa incep munca in vanzari.Consilier financiar la BCR. Diana lenesa,somnoroasa si fara chef de vorba nu are ce cauta acolo.Ma reinventez. Oricum,daca ma cunosti stii ca am destula energie si ca daca vreau ceva cu adevarat reusesc.

Categorii:Ganduri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

