Prima pagină > Foto, Ganduri > Vara, 20

Vara, 20

Am 20 de ani. Mi-am repetat asta de foarte multe ori in ultimul an si inca imi place la nebunie.Imi place pentru ca stiu ca e o varsta la care nu te mai intorci si imi place pentru ca stiu ca vara asta e unica.Urmeaza ultimul an de facultate, licenta, deci asta e cam ultima vacanta de 3 luni de care ma pot bucura.Devine un pic melancolica treaba, insa incerc sa nu las macar o zi sa treaca fara sa ma bucur in ciuda toanelor mele care-s imposibil de evitat:D Mereu mi se pare ca-s prea lenesa si chiar cred ca daca vreau pot sa fac tot ce-mi propun. Din dorinta asta de a face ceva am facut voluntariat la Cinepolitica, am fost la Bestfest, am fost la munte sau m-am bucurat de o dimineata in care m-am trezit tarziu si mi-am savurat cafeaua in cel mai lenes mod. In ultimul an si nu numai am cunoscut oameni extraordinari pe care ii admir si de la care invat ceva chiar si in  mod inconstient.Am parinti extraordinari,am prieteni care imi stau aproape si la nevoie si la distractie si pe care chiar daca uneori reusesc sa-i vad doar o data la cateva luni nu se schimba nimic intre noi.Ma simt norocoasa.

Din toamna s-ar putea sa se intample ceva foarte important, dar asta-i alta poveste si eu rar scriu pe blog:) Oricum,toate la timpul lor.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

