Prima pagină > Foto > Prima coperta de album

Prima coperta de album

Saptamana trecuta am primit un mesaj de la un pianist francez in care imi cerea permisiunea pentru a folosi o fotografie din galeria mea drept coperta pentru noul lui album. Asta in conditiile in care n-am mai intrat pe deviantart de cateva luni si nici fotografii n-am mai facut de ceva timp.Se pare ca ceva tot fac bine si ar trebui sa-mi dea de gandit data viitoare cand decid sa las totul deoparte doar pentru ca nu am timp sau chef🙂

Image

Ii puteti asculta melodiile aici : http://srmusic.bandcamp.com/album/deve-et-deden

Categorii:Foto Etichete:, , ,
  1. Tudor Silvia
    Martie 11, 2012 la 10:17 pm

    Foarte frumoasa poza.😉 Iar ma oftic ca nu pot sa merg la munte. Dar lasa ca ne asteapta Bulgaria ;)) :*

    • Martie 12, 2012 la 5:35 pm

      Pai de ce nu poti sa mergi la munte? Mergem si acolo;) Mai intai ajungem la mare si la Veli Parnovo:)) Multumesc,Silviaaa! :*

  2. Rose
    Martie 12, 2012 la 11:38 am

    Frumos!! Ce supriza placuta. Imi aduc si eu aminte de socul avut cand un amic dorea sa foloseasca o fotografie de-a mea pe un album muzical…🙂 Este fantastica fotografia, promit sa ascult si albumul!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

