Prima pagină > Foto, Ganduri > Din nou

Din nou

Au trecut aproape doua luni de cand n-am mai pus nimic pe blog, dar ce-i mai rau e ca in timpul asta s-a pus praful pe micul Fuji. As putea spune ca nu am avut inspiratie sau timp. As putea spune multe si as putea gasi tot felul de motive dar adevarul e ca nu am vrut sa fac nimic.

Zilele trecute ma uitam la niste poze facute cu cel putin 6 ani in urma cu un telefon care nu avea mai mult de 2 megapixeli. Sunt poze de pe vremea cand nici nu stiam ce-i ala un megapixel, cand apasam pe buton fara sa ma gandesc ca prea multi au fotografiat acelasi lucru inaintea mea si ca eu nu fac nimic original. Sigur ca de atunci am tot invatat destule, dar poate ca am si uitat prea multe :) 

Joi dimineata am scos aparatul din casa pentru prima data luna asta.N-a iesit nimic interesant,e doar drumul spre munca, dar macar am facut ceva .

Categorii:Foto, Ganduri Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

