Prima pagină > Foto, Ganduri > Ianuarie,1

Ianuarie,1

Se spune ca ce faci in prima zi din an cam asta o sa faci tot anul.Daca ar fi sa ma iau dupa asta anul care tocmai a inceput o sa fie taare complicat,dar foarte interesant:)

Cum dupa petrecerea de rev am reusit sa dorm 2 ore si pe urma am plecat spre munte m-am intors cu poze si cu sentimentul ca anul asta chiar poate sa fie unul bun.Pesimismul caracteristic iese din discutie in cazul asta.

Categorii:Foto, Ganduri Etichete:, , , , ,
  1. Cenușă de Lumină
    Ianuarie 8, 2012 la 9:44 am

    Ce dragut e cutu😀 si sa stii ca mi-a placut si poza cealalta pe care ai postato pe celalat site ( nume de site ce imi scapa din minte momentan, sorry:D) . Sper ca anul asta sa fie asa cum iti doresti tu :* La cat mai multe poze , scumpa mea >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

