Prima pagină > Foto, Ganduri > 2011 in imagini

2011 in imagini

Anul trecut am facut un colaj cu cate o fotografie pentru fiecare luna,dar de data asta am facut niste schimbari.Au fost luni in care nu am facut nimic pentru ca mi-a lipsit inspiratia sau pentru ca pur si simplu nu am vrut sa-mi fac timp pentru fotografie,dar spre deosebire de anii trecuti nu mi-am mai zis ca ma las.Cu bine,cu rele mergem inainte🙂 Sper ca anul viitor sa fie cel putin la fel de bun ca 2011 si doar daca se poate sa fie si mai bun.

Cam asa arata anul meu in imagini:

Sa aveti un nou an minunat!🙂

Categorii:Foto, Ganduri
  1. Cenușă de Lumină
    Decembrie 31, 2011 la 1:54 pm

    >:D:D<:*

  2. Februarie 20, 2012 la 2:54 pm

    frumos colaj

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

