Prima pagină > Foto > Toamna la Stana regala

Toamna la Stana regala

S-a dus si octombrie,am schimbat prefixul dar macar inca-i toamna.

Cum anotimpul asta-i prea frumos ca sa stai in casa am zis ca o excursie la munte ar fi perfecta.Nu mai conteaza ca a trebuit sa ma trezesc la 5 dimineata si ca eu nu mai am niciun fel de conditie fizica(ceea ce s-a dovedit cam fals pentru ca am urcat destul de lejer🙂 ) A fost cadoul perfect! O zi superba de toamna,cu oameni extraordinari si cu un vin fiert delicios.Deocamdata cam astea-s pozele.Banuiesc ca mai am de aratat dar asta e partea in care eu incep sa ma plang ca nu am deloc timp😀

Categorii:Foto
  1. Cat Catalina
    Noiembrie 3, 2011 la 9:12 pm

    Of, nu stiu pe care s-o aleg sa o pun pe desktop😦 Minunate pozele, la fel ca fotografa de altfel >:d< !!!!

    • Noiembrie 3, 2011 la 9:17 pm

      Cata:X :* Daca vrei pt desktop zi-mi sa-ti trimit varianta mai ok ca le-am facut praf la redimensionare si nu se vad deloc bine >:D<

  2. Rose
    Noiembrie 3, 2011 la 9:39 pm

    Superbe! Zau asa!! La multi ani, intarziati, dar cu mult drag…🙂
    Ultima este de vis! Toamna perfecta!

  3. amir
    Noiembrie 3, 2011 la 11:09 pm

    minunate, absolut minunate!! cu ce tragi? vreau si eu pt desk foto cu raul fotografiat printre ramuri, la rezolutie max daca se poate, si cea cu muntii fotografiati de la distanta, thx anticpat:)!

    • Noiembrie 6, 2011 la 9:23 pm

      Multumesc:) Fuji S5700,deocamdata:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

