Prima pagină > Foto > Octombrie albastrui

Octombrie albastrui

Toamna asta se anunta multe multe fotografii.Bine,eu toamna asta le fac dar pe aici nu pot sa garantez ca o sa ajunga prea curand:D Deocamdata am reusit sa ajung si pe la bunica deci m-am intors cu cateva poze bunicele,zic eu. Oboseala si frigul ingrozitor deja nu mai conteaza.

Pentru inceput ceva poze mono.Un octombrie albastrui.Nu pentru ca as avea vreo stare,ci pentru ca sunt pur si simplu obsedata de tonurile astea:)

Categorii:Foto
  1. Rose
    Octombrie 23, 2011 la 6:21 pm

    Frumoase tonuri, intr-adevar! Superba lumina in a doua fotografie…

  2. Iulia
    Octombrie 25, 2011 la 9:54 am

    a doua imi place mai mult😄

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

