Prima pagină > Foto, Ganduri > Restart

Restart

Pentru a nu stiu cata oara mi s-a confirmat ceva ce ar fi trebuit sa stiu sau credeam ca stiu demult.Eu fara fotografii nu functionez,nu sunt eu,nu ma simt bine.Chiar daca de cele mai multe ori ma plang ca nu-mi iese nimic sau ca vreau mai mult,pana la urma important e efectul pe care-l are asupra mea faptul ca ma implic si fac ceva ce-mi place. Bune,rele, nici nu ma conteaza cum ies pentru ca oricum eu am mereu ceva de comentat si daca nu le sterg imediat,in cel mai bun caz raman uitate prin niste foldere si uneori le descopar dupa destul de mult timp.

Ultima pauza de la fotografiat a fost atat de lunga incat uitandu-ma inapoi simt ca am pierdut prea multe in tot timpul asta si m-am pierdut si pe mine.Fotografia ma ajuta de fiecare data sa trec peste orice, era poarta mea de scapare dar cand raman si fara ea e destul de grav.Bine,exagerez acum pentru ca nu e ca si cum toata vara mea ar fi invaluita intr-o ceata intunecata doar spun ca atunci cand renunti la ceva care te defineste te simti mai gol.Am un zambet sincer permanent pe buze,dar nu sunt o optimista.

As putea sa spun ca joi am facut din nou fotografii si am revenit la starea mea normala,dar n-ar fi in totalitate adevarat pentru ca de obicei nu sunt asa de euforica incat sa incep sa dansez pe strada si prin magazine.Silvia stie cel mai bine:)) Oricum,a venit toamna si am de gand sa profit de vreme si de culori si de tot timpul pe care-l am.

 

 

Categorii:Foto, Ganduri
  1. Cenușă de Lumină
    Octombrie 9, 2011 la 3:12 pm

    Imi place sa te aud vorbind asa…🙂

    • Octombrie 10, 2011 la 7:19 pm

      Cumva si mie imi place;)) Dar si mai mult imi place ca a venit toamna si ca am o groaza de idei si ca am zilele pline chiar daca trebuie sa alerg dintr-o parte in alta.Multumesc,Stef! >:D<

  2. Rose
    Octombrie 11, 2011 la 2:55 pm

    Ah, de cand visez la niste fotografii facute in zona asta! Imi tot imaginez in fiecare zi in drum spre casa ca o sa cobor si o sa reusesc sa fac niste poze. Superb! Multumesc mult ca mi-ai implinit visul. Promit sa opresc si eu odata sa fotografiez. Arata extrordinar!

  3. Tudor Silvia
    Octombrie 21, 2011 la 3:07 pm

    intotdeauna sa faci ceea ce iti place..si ceea ce iti creeaza un sentiment de satisfactie…so go for it baby😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

