Prima pagină > Foto > Strazi la apus

Strazi la apus

De data asta sunt rapida.Am iesit,am pozat,am postat:)

Numai lume grabita pe strazile astea.Pana si eu ma grabeam.

Categorii:Foto
  1. Rose
    Septembrie 14, 2011 la 8:42 am

    Ce frumos, imi place enorm a doua, zici ca-i poster pentru vara.🙂 Frumos!

  2. Cenușă de Lumină
    Septembrie 14, 2011 la 4:16 pm

    Superbe pozele😀 si mai ales apusul😀

    • Septembrie 15, 2011 la 5:53 pm

      Multumesc! Inca ma mir ca a iesit ceva la cat de repede am trecut pe acolo:)

  3. Septembrie 19, 2011 la 8:04 pm

    faine cadre, ce lumina calda si placuta..

    • Septembrie 19, 2011 la 8:19 pm

      Multumesc:) Lumina asta face totul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

