Prima pagină > Foto > End of August

End of August

Inca un pic si vine toamna peste noi.Daca s-ar trece direct la octombrie pentru mine ar fi perfect:)

Coltul albastru nu e rezultatul unor operatiuni complicate si inutile in Photoshop.Aparatul meu a luat-o razna si innegreste colturile:)

Categorii:Foto
  1. Septembrie 3, 2011 la 8:00 pm

    Felicitari, pozele sunt superbe!🙂

  2. amir
    Septembrie 10, 2011 la 8:02 am

    bravo, minunate fotografii, ioiii si eu abia astept octombrie, my red october!!😛 sfat: trage o fuga dinspre botosani spre iasi tinand malul prutului, merita, poate pui si foto, caci sigur le vei face.

  3. Septembrie 10, 2011 la 11:41 am

    Multumesc! Candva tot o sa ajung eu si in partea aia spre Prut,cel mai probabil cand o sa iau eu carnetul si o sa pot sa merg unde vreau fara sa stea cineva cu masina dupa mine. Oricum..sunt extrem de multe locuri frumoase in tara asta in care vreau sa ajung:)

  4. amir
    Septembrie 10, 2011 la 10:29 pm

    era sa uit…merita si o plimbare cu personalul, absolut fantastice haltele de pe ruta aceea,pacat ca opririle sunt scurte, peisajele fantastic de dezolante, casele, chiar si oamenii parca sunt din alt timp…internetul bubuie de foto cu oceane, plaje, munti si alte pasari maiaste, nimeni nu mai vede poezia si farmecul unui cadru simplu…si cata frumusete poate fi in lucrurile simple…face toti banii o plimbare cu trenul in aparent cel mai neinteresant loc din lume…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

