Prima pagină > Ganduri > Picatura de vopsea

Picatura de vopsea

Am fost invitata sa particip la Picatura de vopsea. Cu toate ca de obicei nu mi-e chiar usor sa vorbesc despre fotografie, mi-a facut o mare placere sa contribui la acest proiect:)

Click

Categorii:Ganduri
  1. Rose
    August 11, 2011 la 9:41 am

    Super! Felicitari!🙂 M-am bucurat sa citesc cateva din gandurile tale, e o initiativa frumoasa.

    • August 16, 2011 la 8:15 pm

      Multumesc! Si mie mi-a parut bine ca am avut ocazia sa particip:)

  2. August 18, 2011 la 4:39 pm

    Multumesc si eu pentru participare si iti dorec succes in continuare!
    Sa ai o zi minunata!

    • August 21, 2011 la 2:09 pm

      Cu mare placere! Multumesc la fel!🙂

  3. August 23, 2011 la 10:37 pm

    e foarte bun articolul

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

