Prima pagină > Uncategorized > Se pregateste ceva!

Se pregateste ceva!

Am scapat de sesiune, examenele le-am luat..acum am tot timpul din lume pentru fotografii. Avand in vedere ca dupa ultimul examen am fugit la tara si deja m-am intors cu peste 500 de fotografii, daca mai plec mult n-o sa mai am unde sa tin atatea fotografii:) Totusi la cat de mult aman sa le editez as putea spune ca-mi fac provizii pentru iarna:))

Diseara o sa pun prima parte😀

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cenușă de Lumină
    Iunie 28, 2011 la 10:49 am

    Dar unde ai fugit, draga mea?😀 Sunt tare curioasa sa vad ce minunatii ne mai oferi >:D<

    • Iunie 28, 2011 la 10:57 am

      Am prins trenul de 12 noaptea dupa ce am scapat de ultimul examen si am fugit la tzara.:) Ce bine e sa fugi asa cateodata! Am adus cu mine mai mult peisaje,dar merita vazute:) >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

