Prima pagină > Foto > Part I – Trains

Part I – Trains

Dupa cum probabil am mai scris aci…ador trenurile. Ador sa plec cu trenul de la miezul noptii si sa ajung la destinatie la rasarit.

Categorii:Foto Etichete:
  1. Rose
    Iunie 29, 2011 la 8:32 am

    Vai ce dor de duca imi faci!!🙂 Superbe fotografiile, trenurile sunt si preferatele mele. Foarte faina cea din gara, imi plac culorile si izul ala de vechi… cu multe multe amintiri.
    Astept sa vad ce ai facut si pe unde te-a dus trenul.🙂

    • Iulie 2, 2011 la 2:29 pm

      Nu stii ce dor de duca am eu..si de-abia am ajuns acasa :)) Multumesc!:)

  2. Freckles
    Iunie 30, 2011 la 11:52 pm

    Fotografiile sunt superbe. Imi place mult prima. E ca si cum am avea o parte clara si una tulbure in acelasi amestec…ca si cum totul ar fi o imbinare.

    • Iulie 2, 2011 la 2:30 pm

      Multumesc! Ma bucur mult ca-mi urmaresti blogul ;))

  3. Cenușă de Lumină
    Iulie 2, 2011 la 2:41 pm

    J’adore, j’adore, j’adore❤ Caaaaat de frumoooooooooos😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

