Prima pagină > Stock > Un an

Un an

Anul trecut in iunie mi-am facut cont pe Dreamstime deci s-ar putea spune ca azi fac un an de cand ma ocup cu fotografia de stock. De fapt,nu e chiar un an pentru ca intre timp am avut si o pauza de cateva luni.

Am 16 imagini online , 7 vanzari si aproximativ 5 $ in cont🙂 Daca m-as ocupa mai serios de asta ar fi si mai bine,dar e timp.

Ceea ce fac pentru stock nu prea are legatura cu pasiunea mea pentru fotografie in general dar imi place ca e un fel de provocare. Aici se cauta imagini cu o idee clara in spate, simple si eficiente.

Mai multe aici : http://www.dreamstime.com/Dianabahrin_info

Categorii:Stock Etichete:
  1. Iunie 3, 2011 la 8:15 am

    Buna Diana,

    Am gasit pe DT postul tau in blog „One year on DT”. Si eu tot in June 2010 mai exact pe 18 m-am inrolat pe acest site:). Recunosc ca as fi putut pune mai multe fotografii pana acum acolo dar am fost putin cam lenes pe aceasta directie.

    E bine sa continui, ca te motiveaza cum ai zis tu e o provocare si cine stie ce se mai intampla in viitor. Un lucru e imp., ca inveti multe in principal sa iti corectezi anumite greseli in fotografie, hai sa le zicem pentru fotografia de stock.

    Toate cele bune.

    R.C.

  2. Iunie 3, 2011 la 7:50 pm

    Buna Robert:) Intr-adevar de cand am inceput sa ma ocup de fotografia stock un pic mai serios am invatat multe lucruri utile si mai ales am inceput sa editez fotografiile corect.
    Am gasit multe lucruri interesante pe blogul tau de aceea te adaug la blogroll:) Cand scap de examene promit sa ma uit cu atentie la tot ce ai pe acolo.

  3. Cenușă de Lumină
    Iunie 3, 2011 la 9:24 pm

    La multi ani atunci contului tau de pe Dreamstime asa cu un pic de intarziere😀 Bravo pentru contul tau😀 sa te tii de treaba :*

    • Iunie 15, 2011 la 10:03 pm

      Multumesc >:D< Raspund si eu cu intarziere:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

