Prima pagină > Foto > Intr-o singura zi

Intr-o singura zi

Cate poti face intr-o singura zi? Prin cate stari treci? Cati oameni intalnesti? De cate ori zambesti? Daca ai profita cu adevarat de o zi intreaga sigur ai face multe.

Eu pot face multe intr-o singura zi…daca vreau dar mai ales daca n-am de ales. In ultimul timp am avut multe zile pline, dar asa e de obicei la mine cand am de facut vreo lucrare la care trebuia sa lucrez de ceva timp si eu ajung sa fac totul in cateva zile…sau ore:D

As vrea sa am mai mult timp pentru fotografii. De fapt ,ar trebui sa-mi fac timp…

Azi am fost prin Cismigiu:D Doar am trecut in fuga 5 minute,dar a fost destul si atat.

Doua poze de azi. Doar verde si lumina de dimineata. Nimic extraordinar.

Categorii:Foto Etichete:
  1. Mai 25, 2011 la 6:38 pm

    Frumos!

  2. Mai 26, 2011 la 12:05 pm

    Frumoase, imi place cum se reflecta podul in apa. Asteptam insa mai multe poze🙂

    • Iunie 2, 2011 la 6:49 pm

      Multumesc! Cum scap de sesiune o sa am mai mult timp de fotografiat:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

