…si o melodie care nu prea are legatura cu poza.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cenușă de Lumină
    Aprilie 11, 2011 la 6:38 am

    Doamne ce imi place poza, prima data nici nu mi-am dat seama ca acelea sunt carti , grozava lumina si superb rezultatul😀

    • Aprilie 11, 2011 la 9:47 am

      Ma bucur!:) Nici eu nu mai stiu cum am ajuns la asta dar n-am avut o idee clara de la inceput.Eu doar am carat un raft de carti pe o masuta;))

  2. Rose
    Aprilie 11, 2011 la 9:39 am

    Si mie imi place fantastic de mult fotografia! Superba idee!

  3. Noiembrie 8, 2011 la 12:34 am

    foarte tare! imi place mult.lumina e faina si compozitia la fel.
    felicitari!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

