0,42$

Va spuneam mai demult ( https://octombrierosu.wordpress.com/2010/07/06/iulie-vacanta/) ca am pus cateva fotografii pe dreamstime si ca sper ca o sa se vanda.Facusem eu alte fotografii,unele nu au fost acceptate si am lasat-o balta.Asta pana cand am intrat din intamplare zilele trecute din nou pe cont si am vazut ca s-a vandut o fotografie.Wow! o,42$ ,ce-i drept,dar niciodata nu m-am mai bucurat atat pentru cativa banuti😀

Dupa asta am zis ca trebuie sa mai incerc o data.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cristian
    Februarie 15, 2011 la 9:34 pm

    Pfoa, pai imi fac si eu cont :)) Felicitari!

    • Februarie 17, 2011 la 10:21 pm

      Nu pierzi nimic daca incerci;) Thanks:)

  2. Rose
    Februarie 16, 2011 la 11:47 am

    Foarte bine! Felicitari si la mai mult.🙂

  3. Cenușă de Lumină
    Februarie 18, 2011 la 10:39 am

    Felicitaaaaaaaari , ma bucur tare pentru tine, ai sa vezi ca vor urma si multe altele😀 >:D<

    • Februarie 18, 2011 la 7:23 pm

      Multumesc >:D< Sunt sigura ca daca ma tin de treaba o sa mai urmeze.Din fericire zilele astea am inspiratie cum n-am mai avut demult.Daca n-ar trebui sa merg la facultate as sta numai cu aparatul in mana ;))

  4. SnowofHope
    Aprilie 8, 2011 la 7:57 pm

    Te felicit pentru asta, Diana!:*
    Stiu cat de pasionata esti tu de fotografie! Sa nu te lasi!>:D<

  1. Septembrie 17, 2012 la 4:36 pm

Lasă un răspuns

