Prima pagină > Uncategorized > Recomandari-bloguri

Recomandari-bloguri

Avand in vedere ca in ultimul timp stau mai mult pe net(deh,e vacanta-dormi,mananci si stai pe net) si tot vizitez bloguri am zis sa mai completez lista de bloguri.

Nu mai stiu exact ce se intamplase intr-o seara dar eram foarte intoarsa pe dos,eram nervoasa si nu-mi convenea nimic.Ratacind pe net am gasit urmatorul blog si am inceput sa ma uit la poze,sa citesc ce mai scrie si maai ales sa ma uit la filmulete.M-a binedispus instant. http://papuashu.blogspot.com/

http://valeriucostin.blogspot.com/ -Fotografii multe si bune:)

http://blog.andyvasilescu.com/ -Foarte tare!

Mai am si site-uri de fotografie de recomandat,dar asta putin mai incolo.

A venit vacanta,aproape a trecut vacanta si eu tot nu fac nimic.Dar mi-a prins atat de bine saptamana asta de somn…

Prima si singura fotografie de pana acum din februarie -un apus.De data asta chiar mi-au placut mult culorile si nici nu mi-am facut de cap cu contrastul😀

Parca era nevoie de ceva culoare pe aici:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Aprilie 23, 2011 la 7:46 pm

    Bloguri de moda cand vei recomanda?

    • Aprilie 24, 2011 la 10:24 pm

      Probabil cand o sa ma intereseze domeniul:) Din ce am vazut faceti o treaba buna pe site.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

