:)

E genial sa te trezesti, sa bei un cappuccino cu rom si mai ales sa nu te grabesti la vreun examen pentru care ai invatat pana tarziu dar oricum ar fi nu te simti pregatita.Si ti-ai spus in fiecare zi ca o sa citesti la timp,ca n-o sa mai lasi totul pe ultima clipa ca sa simti ca te urci pe pereti,dar asa esti tu si parca-i mai amuzant asa.

A trecut si sesiunea asta si a trecut cu bine.Fara restante,note destul de mari si doze mici de stres din timp in timp🙂

N-am mai avut deloc timp de fotografii in ultimul timp si abia astept sa mai fac ceva.Totusi am gasit ceva de prin ianuarie.Am dat o fuga prin Cismigiu intr-o pauza de la facultate cand abia ninsese si zapada era numai buna, dar cum n-am avut timp am uitat complet de ele si nu credeam ca am ceva de luna trecuta.

Bine v-am gasit in 2011!🙂

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Ale
    Februarie 7, 2011 la 6:02 pm

    superba prima poza

  2. Eliza
    Februarie 7, 2011 la 8:52 pm

    Sunt minunate pozele tale. Le astept si pe cele din vacanta asta ca ia mai mult timp. Asa ai promis! :*

    • Februarie 8, 2011 la 12:34 pm

      Multumesc,Eliza! Pana acum n-am facut nimic,sper totusi sa nu treaca asa toata saptamana;))

  3. Cenușă de Lumină
    Februarie 7, 2011 la 10:02 pm

    Frumos, tare ♥

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

