Prima pagină > Uncategorized > Buna dimineata!

Buna dimineata!

Cu cateva zile in urma va aratam o dimineata gri.Ei bine,acum nici macar gri nu mai e.E de-a dreptul intuneric si ploua,dar pentru cineva ca mine care nu trebuie sa iasa azi din casa e genial.In afara de frigul pe care am ajuns sa-l tolerez cu greu anul asta, cred ca nimic nu m-ar impiedica sa ma bucur de o asemenea zi.Stiu ca majoritatea oamenilor nu suporta vremea asta,deci eu sunt ciudata in cazul de fata :))

Deocamdata o sa ma ma duc sa-mi fac o prajitura cu mere si scortisoara si probabil o sa ma uit la un film.Am spus ca azi ma ocup de lucruri serioase,dar de dimineata lenevesc.

(Foto din octombrie,pentru ca luna asta n-am facut mai nimic.)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Eliza
    Noiembrie 25, 2010 la 5:20 pm

    Mai, ce poze frumoase ai! Sunt minunate!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

