Prima pagină > Uncategorized > Noiembrie update

Noiembrie update

In sfarsit ajung si eu sa mai scriu ceva pe blogul asta.Nu pot spune ca am fost extrem de ocupata cu facultatea sau alte chestii,dar niciodata nu-mi fac destul timp pentru internet.De asta nu am facebook,pe deviantart deja mi s-au strans 400 de mesaje si 5000 de imagini de verificat,iar de blog nu mai zic pentru ca oricum postez foarte rar.

Intre timp am mai imbatranit cu un an.Am facut si eu 19 ani,gata cu 18,nu ca ar fi fost cine stie ce minune sa ai 18 ani :))

Fotografii am mai facut,dar ca de obicei aman sa le editez.Am ales fotografiile pentru septembrie si octombrie si am schimbat si descrierea(About).Era timpul pentru o schimbare.Am pus si niste linkuri,go check them out.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

