Prima pagină > Uncategorized > Despre fotografie

Despre fotografie

Se tot spune ca in ziua de azi oricine poate sa-si incerce norocul cu fotografia.E relativ usor sa pui mana pe un aparat si sa pozezi de zor pana incepe sa-ti iasa ceva.Ce-i drept,se poate ca dintr-o intamplare un om sa descopere ca are si talent,dar de cele mai multe ori majoritatea ramanem in anonimat si fara a avea ceva cu adevarat important de transmis prin fotografie.

Am inceput sa fiu tot mai preocupata de ideea din spatele fotografiilor.Sigur ca un copac,o floare,5 stropi in lumina o sa fie mereu interesanti dar parca s-au tot facut si nu mai descoperi tu apa calda acum.Mi-ar placea sa fiu mult mai atenta la ce se intampla in jurul meu si chiar as vrea sa imi iasa fotografiile de strada,dar inca nu simt ca am curajul necesar.Nu ma refer aici la genul de fotografie in care tu stai ascuns dupa colt si pozezi batranii care trec stada sau asaltezi cersetorul cu aparatul tau si ii faci o groaza de poze in loc sa-i dai un colt de paine.Eu ma refer mai degraba la genul de fotografie in care incepi sa privesti cu alti ochi ce se intampla in jur si te apropii de oamenii respectivi.Candva o sa invat si lectia asta:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cristian
    Octombrie 19, 2010 la 10:04 pm

    1. Niciodata nu vei scoate fotografii bune dintr-un subiect pe care nu il intelegi suficient de bine. Cred ca, pentru a face fotografii bune de strada trebuie, mai presus de toate, sa stai mult pe strada, sa incepi sa observi, sa anticipezi, dar mai presus de toate, sa iti placa. Mie nu imi place, asta e🙂 Urasc orasul, imi place fotografia de strada dar stiu ca nu o pot practica.
    2. Stiu ca unele subiecte nu spun mare lucru, dar nu trebuie sa ne asteptam ca fiecare fotografie sa transmita esenta vietii. Mai facem fotografii si pentru sufletul nostru🙂
    3. Oricine isi poate incerca norocul, multi nu ajung nicaieri. Dar daca poti, de ce nu, cine stie ce Ansel Adams zace in adancurile noastre.

  2. Rose
    Octombrie 20, 2010 la 10:35 am

    Frumoase ganduri. Ca sa poti face o fotografie frumoasa, cu suflet si care sa transmita ceva trebuie sa iti transmita mai intai tie ceva subiectul. Asadar iti recomand sa fotografiezi ceea ce iti vorbeste, ceea ce iti inspira sufletul. Nu poti da gres cu asta.🙂

  3. Octombrie 21, 2010 la 1:39 am

    Blue is said to enter the soul. A picture able to hypnotize.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

