Octombrie

Pentru mine e cea mai frumoasa luna din an:)

Fotografii din parcurile Tineretului si Carol,Bucuresti

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Rose
    Octombrie 16, 2010 la 8:59 pm

    Foarte frumoase! Chiar arata ca toamna a venit si in Bucuresti.Imi place foarte mult a patra.🙂

    • Octombrie 18, 2010 la 2:09 pm

      Multumesc:) Ma bucur ca-ti plac!

  2. Cosmin
    Octombrie 17, 2010 la 12:51 pm

    Foarte frumoase pozele ! Fotograf te faci…

    • Octombrie 17, 2010 la 4:53 pm

      Multumesc:) Fotograf nu ma fac dar nu cred sa renunt prea curand la partea asta din mine.

  3. Octombrie 17, 2010 la 3:03 pm

    1 – 3 – 5 = sunt chiar faine, culori misto, compozitie aproape ca la carte, esti tare tanti …

  4. Cristian
    Octombrie 19, 2010 la 11:30 am

    Sunt foarte foarte putin supraexpuse, dar se vede ca-ti place toamna🙂 Si mie imi place, doar de n-as mai fi racit, ca sa pot sa ies in frig sa fac si eu un cadru, doua.

  5. Octombrie 20, 2010 la 9:15 am

    Wow, wonderful pictures, thanks for sharing.
    Best regards from Germany🙂

  6. Iulia
    Octombrie 20, 2010 la 7:33 pm

    lol tanti :)) dar serios acum, pozele astea sunt printre cele mai grozave pe care le-ai facut cu tema asta a toamnei :3!!! 1, 4 si ultima sunt pe placul meu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

