Prima pagină > Uncategorized > Sfarsit de septembrie

Sfarsit de septembrie

Septembrie a fost pentru mine un amalgan de sentimente si intamplari.Pe de o parte am pierdut,pe de alta parte am inceput sa apreciez mai mult unele lucruri.Am facut multe fotografii si sunt cuprinsa de un entuziasm mai rar la mine.Ploioase sau insorite sunt zile frumoase de toamna de care am de gand sa profit cat pot:)

In curand incepe si facultatea,chiar maine ma inmatriculez si o sa ma pot numi oficial studenta:D Sper totusi sa-mi mai ramana si ceva timp liber pentru ca vreau sa fac atat de multe lucruri pe care le-am tot amanat.Inca mai am fotografii de editat si de pus pe blog,maine sper sa mai fac alte fotografii daca tine vremea cu mine macar putin,mai am de vazut un episod din seria ‘The genius of photography’,tot nu am apucat sa mai pun si mana/mouse-ul pe o carte de fotografie sa mai invat ceva si daca stau sa ma gandesc mai gasesc multe de facut.Oricum in principal vreau sa fac fotografii pentru ca de editat am timp si la iarna cand o sa ma vait ca nu ma inspira nimic:))

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cristian
    Octombrie 5, 2010 la 6:38 pm

    Faina seria „The genius of photography”, am vazut-o si eu, dar mai pe sarite, m-a plictisit pe alocuri. Pai spor si inspiratie, si eu incerc sa mai pun sa mai citesc cate ceva despre foto si sa trag un cadru, doua🙂

  2. Octombrie 5, 2010 la 7:15 pm

    Da,au fost si parti plictisitoare dar in mare pe mine m-a inspirat si parca am mai mult chef sa ma ocup de fotografie:)Sper numai sa se mai indrepte vremea.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

