Prima pagină > Uncategorized > Portrete de toamna

Portrete de toamna

Imi place foarte mult toamna.Imi plac lumina calda ,culorile frunzelor si vremea tocmai buna pentru fotografii,dar si zilele mohorate in care poti sa stai in pat cu o cana de ceai fierbinte si o carte buna:)

Niciodata sa nu spui niciodata.Se cam aplica in mai multe situatii decat as vrea eu.De cand m-am apucat de fotografie am fost ferm convinsa ca eu nu o sa fac portrete.Mereu mi-am spus ca pe mine nu ma intereseaza si oricum chiar daca as vrea e greu sa gasesti pe cineva sa stea sa-i faci poze,nu stii ce sa-i spui,cum sa stea, plus ca portretele mi se pareau incredibil de plictisitoare.Intre timp am vazut sute de portrete care nu numai ca nu erau plictisitoare ci te cam lasau fara cuvinte:)

Zilele trecute am fost cu Iulia si cu Gabi prin parc si am facut destul de multe portrete.Ciudat e ca pe masura ce scoteam cate un cadru imi placea tot mai mult si eram mai prinsa in ceea ce faceam.

Iulia

Gabi

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Iulia
    Septembrie 21, 2010 la 6:53 pm

    mda, numai pe aceea cu umbrela ai gasit-o excelenta pt mine :))))))

    • Septembrie 22, 2010 la 8:22 pm

      Mie mi se pare amuzanta:D Imi place.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

