Prima pagină > Uncategorized > Remember the blues

Remember the blues

 (nu mai conteaza ce am scris atunci.Later edit)

Din starea asta proasta a iesit si ceva bun pana la urma:) Tot uitandu-ma la niste fotografii nici nu stiu cum am ajuns sa le editez si pe urma sa le suprapun si a iesit asta:

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. ana
    August 17, 2010 la 10:04 am

    ca de poveste
    fainut

  2. August 17, 2010 la 8:08 pm

    Ce faina e poza🙂 imi place noul look al blogului, plin de viata, fata de negru😀

    Tin minte de unchiul tau, ca mi-ai povestit, imi pare rau nah mi-as dori sa fie vreo cale sa fie mai usor pentru tine, dar stiu ca nu e asa, ca nu am ce sa fac. Oricum be strong! tre sa te obisnuiesti cu gandul, toti avem destinul nostru nu?

    • August 17, 2010 la 8:17 pm

      Multumesc:) M-am gandit ca ar prinde bine putina lumina pe aici.
      Nah..m-am cam obisnuit cu gandul doar ca mai am si eu zile proaste in care simt ca se cam prabuseste totul.Din fericire starile astea trec destul de repede.>:D<

      • August 17, 2010 la 8:58 pm

        da asa e >:D<

  3. August 17, 2010 la 9:00 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=wfduuHqDrfE sa asculti asta btw, m-am uitat la un film fain, Dust of Time ( http://www.imdb.com/title/tt0765442/ ) si era asta pe coloana sonora, imi place f mult cum canta tipa🙂

    • Septembrie 5, 2010 la 12:55 pm

      Faina melodia.Merge ca o manusa pentru ziua de azi:)
      Filmul pare destul de interesant.Acum sper sa-l si gasesc.Multumesc>:D<

  4. Cristian
    August 18, 2010 la 12:57 pm

    Lipsa lacrimilor nu inseamna nepasare. Sunt sigur ca Dani stia cat de mult tii la el. Incearca totusi sa nu retraiesti calvarul, viata este dura, dar merge inainte. Mergi si tu cu ea, pastreaza-i pe cei dragi aproape de sufletul tau si gandeste-te la ei din cand in cand. Si apropo, fain cadrul🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

