Libre

Din aceeasi mini-pseudo-serie cu Erla’s Waltz:)

Din punctul de vedere al fotografiilor luni Iulie nu a fost deloc buna.Am avut si o stare proasta legata de asta dar totusi mi-ar fi parut rau sa treaca luna si sa nu am absolut nimic care sa-mi placa mai ales ca imi place sa pun in partea dreapta o fotografie pentru fiecare luna.

Cu ocazia asta va anunt si ca am ales si fotografiile pentru lunile mai si iunie din partea dreapta.Pentru iunie mi-a fost foarte greu sa aleg pentru ca am facut foarte multe cand am fost la tara dar nu-mi place mai niciuna in mod special.Nu-mi place ca inca nu am invatat sa „gandesc” fotografia inainte de a apasa pe buton si imi pare rau ca unele dintre fotografii ar fi putut sa iasa bine daca as fi fost mai atenta.

Imi aduc aminte ca in prima vara cand am fost cu aparatul la tara m-am pus sa fac foarte multe fotografii si eram chiar incantata de cum iesisera.Au fost atunci si niste inundatii pe acolo si aveam chiar unele cadre bune numai ca atunci cand am ajuns acasa toate erau subexpuse,erau atat de intunecate de nu mai aveam ce sa le fac.Inca nu stiu ce s-a intamplat atunci dar n-am mai patit asa.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

