Prima pagină > Uncategorized > Erla’s Waltz

Erla’s Waltz

Imi place foarte mult cum a iesit si nu numai pentru ca in ultimul timp nu-mi mai iesea nimic:)) E chiar pe gustul meu.

Titlul e luat de aici http://www.youtube.com/watch?v=kV4BQV9JRns -o melodie superba de pian care cred ca se potriveste foarte bine cu imaginea.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Rose
    August 3, 2010 la 3:14 pm

    Si mie imi place rau cum a iesit!🙂 Superb! Si mai ales ca e in alb-negru, ii da tarie.

  2. August 16, 2010 la 4:26 pm

    Very beautifull and dynamic picture.
    Didier

  3. Cenușă de Lumină
    Septembrie 7, 2010 la 9:42 pm

    Olafur e superb ca artist si fiecare creatie a lui parca te transpune intr-o suita de trairi greu de explicat🙂 si intr-adevar poza se potriveste, te felicit! Frumos blog si sensibile cuvinte!

    • Septembrie 8, 2010 la 11:58 am

      Multumesc frumos:) Si mie mi-a facut placere sa-ti citesc blogul desi nu am apucat sa-l rasfoiesc in totalitate.Pana acum mi-a placut ce am citit:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

