Good News

Am ceva vesti bune:)

1.Am intrat  la facultate la buget – Studii europene,Facultatea de Litere

2.Am facut dupa muult timp niste fotografii care chiar imi plac foarte mult:) (cat de curand le pun si pe aici) In plus,am inceput sa ma uit din nou la seria The Genius of Photography realizata de BBC si am cateva idei pe care astept sa le pun in aplicare.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Liviu
    August 1, 2010 la 1:21 pm

    Felicitarile mele:D

    Cat despre poze daca sunt alea de care stiu, ai toate motivele sa fi incantat. + vizionare placuta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

