Prima pagină > Uncategorized > Pesimism de 5 minute

Pesimism de 5 minute

Am incercat de foarte multe ori sa mai scriu ceva pe blog,dar mereu am renuntat.Mi se parea ca prea e ceva de moment si mereu ma intrebam daca vreau cu adevarat sa citesc asa ceva pe blogul meu mai tarziu.Ce sa-i faci? Am maniile mele.Oricat de impulsiva as fi nu pot sa trec peste unele lucruri fara sa le analizez in detaliu si asa am facut si in cazul asta.

Eu de cel putin 5 ori pe an spun ca ma las de fotografie,dar niciodata nu ma tin de cuvant.Zilele trecute cand vroiam sa scriu ceva normal ca aveam intentia sa ma plang,sa scriu ca nimic nu merge bine si ca vreau sa iau o pauza de un an sau doi de la foto.Inca nu stiu daca sunt o fire pesimista sau optimista.Cei mai multi ar zice ca-s pesimista doar pentru ca in general prefer sa pun raul in fata decat sa am asteptari prea mari si sa fiu dezamagita,dar in unele cazuri fara sa fii optimist nu prea o scoti la capat.Impulsul meu de a descrie pe blog si de a ma plange intra in categoria „pesimism de 5 minute”

Am renuntat la idee si imi propun in schimb sa nu-mi mai pese de altii cand vine vorba de fotografie,sa fac ceea ce-mi place si cumva sa o iau mai usor cu auto-critica pentru ca oricat de buna ar fi pentru unii pe mine ma demoralizeaza si ma impiedica sa ma bucur de ceea ce fac.Da,o sa pozez flori si nori si copaci si tot ce-mi trece mie prin cap oricat de superficiale ar fi considerate subiectele si o sa renunt la aspectul ala de fotografie” stearsa” care nici nu stiu de ce a capatat asemenea amploare.Mai ales pe deviantart in ultimul timp vezi numai fotografii miscate,fara focalizare,in ceatza,din care in mare nu prea intelegi nimic,doar pare ca se plimba vreo fantoma pe acolo.Si mai ciudat e ca nici nu stiu de ce-mi plac.In acelasi timp le critic,dar imi si plac si mai rau e ca felul meu de a edita fotografiile s-a cam schimbat in functie de asta.

Oricum,desi nu pare,in momentul de fata fotografia e chiar ultima mea grija,doar ca inca nu vreau sa scriu despre ce ma preocupa cu adevarat si referitor la ce am scris mai sus,in situatia de fata optimismul e cam tot ce am si de care ma agat cu disperare.:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cristian
    Iulie 26, 2010 la 8:13 pm

    Agata-te, nu te da batuta, stii cum e, daca te minti zilnic, incepi sa crezi la un moment dat🙂 Nu lasa pe nimeni sa iti spuna ce si cum trebuie sa fotografiezi, fa-ti propriul stil. Invata sa te critici mai putin. Mai intreaba-te si de ce iti place o imagine facuta de tine, nu neaparat de catre altii. Experimenteaza. Traieste. Bucura-te de fiecare clipa, e pacat sa nu🙂

    • Iulie 26, 2010 la 8:15 pm

      Da,dar stii cum e,ca sa te poti agata din cand in cand tot ar trebui sa-ti mai mearga si bine:) Oricum..nu ma plang…prea tare:)) Doar astept.

  2. Liviu
    Iulie 27, 2010 la 8:53 pm

    He, he… vorbesti de lasta de fumat ca si cand ar trebui sa te lasi de fumat:P Sincer cred ca ar trebui sa faci poze la ce iti place si atat. Sa nu te mai chinui cu autocritica sau critici venite din partea altora. Si cel mai imprtant lucru: NU RENUNTA!

    • Iulie 27, 2010 la 9:49 pm

      Stai linistit ca nu renunt:D Eu doar ma amenint.Poate poate reactionez cumva si ies din starea asta aiurea.Nah..ce sa zic..pe luna iulie am facut o singura fotografie si aia de la fereastra.
      Oricum tu crezi ca prin toamna cand o sa fie toate culorile alea faine si ceata de dimineata eu o sa rezist sa nu fac nimic? No way!😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

