Andreea

Cu Andreea imi place cel mai mult sa fac fotografii pentru ca pe langa faptul ca ma suporta si are rabdare cu mine,mai iese si foarte bine:) Azi implineste 17 ani si cum nu am reusit deloc sa o prind la telefon,am zis ca macar pe blog sa-i urez LA MULTI ANI!😀

Decat sa-i urez cam tot ce aude de la toata lumea,dar stie ca si eu ii doresc (🙂 ) o sa pun aici o serie de fotografii facute cand ne-am vazut ultima data.Mai mereu cand ne intalnim nu avem deloc timp de poze si trebuie sa ne grabim.Asa s-a intamplat si acum cand ne-am pus in gara la Botosani sa facem cateva portrete si am ajuns sa lasam bagajele pe peron pentru ca undeva mai departe pe sine erau maci:))Nu ne-a furat nimeni bagajele si nici daca ar fi vrut n-ar fi avut nicio sansa pentru ca erau prea grele.

Aici sunt sigura ca nici nu m-a vazut ca-i fac poza.Era cu gandul departe…

Am destul de multe fotografii cu Andreea,dar preferata mea e din aprilie 2008 pe un camp plin de papadii

La Multi Ani,Andreea!🙂

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Andreea
    Iulie 11, 2010 la 12:01 pm

    Multumesc mult, Diana.:* Imediat cum reusesc sa gasesc telefonul mamei (cred ca l-a uitat aseara la Gabi) te voi suna. Ziua de ieri a fost destul de interesanta:am avut grija de cei mici.Lui Vladut i-a fost rau si a trebuit sa vin acasa pe la 12 ca sa am grija de el,iar cu Emi tot eu am stat intreaga zi:)). In fine, sper ca macar la anul sa reusesc sa imi sarbatoresc ziua intr-un mod mai placut;)).

  2. Iulie 26, 2010 la 7:59 pm

    ;)) Cu placere si sa cresti mare:D :*

  3. Jackson Rambo
    Mai 19, 2012 la 3:10 pm

    Great information🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

