Prima pagină > Uncategorized > Amintiri din gara

Amintiri din gara

 Nu stiu de ce ,dar mereu mi-au placut foarte mult trenurile.Imi place agitatia din gari,asteptarea pe peron,cautarea locului in acel compartiment micut si intunecat.Intunecat pentru ca eu mai mereu plecam cu trenul de noapte spre Botosani:))

Din ultima mea calatorie cu trenul am adunat cateva fotografii.Unele de pe peron,altele facute din tren:)

PS: Nu-mi vine sa cred ca s-a terminat liceul.Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul si in ultima saptamana eu tot credeam ca trebuie sa mai fie doua saptamani de liceu.Sentimentul cel mai e ciudat e ca acea clasa in care am stat 4 ani nu mai e a noastra.In locul nostru au ramas aia mici care ne mananca scaunele…

A fost faina viata la CNSS.Colegiul National Sfantul Sava:)

PS2:Imi pare rau ca s-a terminat liceul,dar si mai rau imi pare ca acum nu mai am nicio scuza sa nu invat pentru Bac.Urmatoarele doua saptamani o sa fie…pline.

+ Bon Jovi-It’s my life http://www.youtube.com/watch?v=EU4nOERhczc

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Rose
    Iunie 15, 2010 la 9:57 am

    Garile au farmecul lor. Sunt superbe fie si numai prin povestile pe care le stiu.🙂 Frumoase fotografii. Imi place foarte mult ca ai ales sa le prezinti in alb si negru. Clasic.
    Succes la bac si bucura-te cat poti de mult de perioada asta. Este superba!🙂

  2. Iunie 16, 2010 la 9:42 am

    Multumesc:)
    Perioada de care trebuia sa ma bucur s-a cam dus.Acum e numai munca si durere de cap.Abia astept sa scap:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

