Prima pagină > Uncategorized > S-a terminat,s-a terminat

S-a terminat,s-a terminat

Scurta mea plimbare:) Marti m-am intors ,dar am tot amanat sa scriu ceva aici.Am adunat vreo 500 de cadre :)) de care chiar nu am timp sa ma ocup acum.Liceul s-a cam terminat,mai e foarte putin pana la Bac si am destul de mult de invatat.

Azi am invatat sa conduc:D A avut tata ceva bataie de cap cu mine,dar dupa ce m-am mai obisnuit a inceput sa-mi placa.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cristian
    Iunie 5, 2010 la 7:22 pm

    Lasa ca de invatat e vreme, mai ai destule saptamani. Totul e sa realizezi ca trebuie sa faci un efort acum si sa relax dupa aceea o bucata buna de timp.
    Pozele sunt acolo, te asteapta pana iti termini treaba.
    Zici ca ai invatat sa conduci, eh. Fa scoala daca iti place, pentru mine condusul e una din activitatile cele mai placute, chiar si in jegul asta de oras. M-am obisnuit cu traficul asta agitat. Dar nimic nu se compara cu piciorul pana la fund pe acceleratie pe autostrada la apus de soare🙂 Pentru asta si tot a meritat sa-mi iau carnetul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

