Plec

  Mai e destul de putin pana la examen si cum n-am mai iesit din oras de ceva timp am zis ca mi-ar prinde bine sa plec pentru cateva zile.Am nevoie de aer curat,de plimbari in natura si de liniste si unde le-as putea gasi daca nu aici :

La bunica,in judetul Botosani:)

Calatoria mea incepe maine la miezul noptii.Nu iau un tren spre necunoscut,dar macar e tren.

Weekend placut!

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Ale
    Mai 27, 2010 la 7:02 pm

    drum bun, poze faine si atitudine zen.

    • Mai 27, 2010 la 7:26 pm

      Multumesc,mon.La atitudine trebuie sa mai lucrez:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

