Visare

Pentru o persoana care se considera realista si cu picioarele pe pamant,am mintea plina de utopii.Sunt realista tocmai pentru ca stiu care-s utopiile si sunt constienta care-i realitatea,doar ca de foarte multe ori refuz sa vad.E placut sa visezi,sa crezi anumite lucruri,sa interpretezi anumite gesturi astfel incat sa-ti fie tie pe plac,dar starea asta tot se termina candva si tu ramai numai cu amaraciunea ca nu poti sau nu depinde de tine sa-ti transpui visele in realitate.Nu sunt de acord cu ideea ca trebuie sa visezi si astfel sa-ti construiesti realitatea dupa bunul plac.In momentul in care traiesti intr-o societate,interactionezi cu diferite persoane,nu poti sa traiesti din vise.Poti doar sa alegi cum vezi totul: in culori mai calde sau mai reci.Intr-o zi ploioasa poti sa te plangi ca vremea e oribila si ca ti-a stricat toate planurile sau poti sa fii chiar recunoscator pentru atmosfera numai buna de citit o carte sau de vazut un film( cum as face eu:D) Eu am foarte multe amintiri placute legate de ploaie si nu pot fi obiectiva,dar stiu ca majoritatea oamenilor nu o suporta.

Stiu ca scriu foarte abstract,dar o fac tocmai pentru ca vreau sa scriu anumite lucruri care ma macina si nu sa-mi spal rufele in public:)Nu ar ajuta pe nimeni daca as scrie fapte concrete sau daca as da nume.Fiecare e liber sa comenteze sau nu.

Poate par pesimista,dar chiar nu sunt.Doar imi pun niste intrebari pe care oricum in momentul de fata nu cred ca as indrazni sa le fac auzite.Stiu doar ca timpul o sa rezolve totul.O sa primesc raspunsurile sau nici nu o sa mai am nevoie de ele pentru ca intrebarile n-o sa-si mai aiba rostul.

Mai dezvolt si obsesii pentru anumite culori :)) :

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Ale
    Mai 23, 2010 la 8:35 pm

    mniezoule, dar pozele astea unde le tineai?😡
    asa. mie imi place ca utopiile tale am brate puternice si saruta bine.

  2. Ale
    Mai 23, 2010 la 8:35 pm

    au* intelege careva gresit…

  3. Ale
    Mai 23, 2010 la 9:02 pm

    asa e. ce sa-mi faci? sunt si eu un suflet pe langa tine.

  4. Maeryaenus
    Mai 24, 2010 la 5:15 pm

    Sta-n puterea noastra capacitatea de a masura visele, si de a le infrange, pentru a imbratisa realitatea.
    Visele sunt dulci si creeaza dependenta, dar realitatea este hranitoare si ne mentine sanatosi. Oricat de cruda ar fi ea, cu fiecare infruntare ne face mai puternici si mai increzatori. Ca si moartea, de care toti se inspaimanta, realitatea este cea din care putem extrage puterea, si o putem face daca suntem constienti de ea.
    Constinta ne va oferi cunoastere. Cunoasterea ne va oferi incredere. Increderea ne va oferi putere.

    • Mai 24, 2010 la 5:39 pm

      Multumesc frumos,Marian:) Tocmai pentru ca sunt realista stiu ca nu exista pericolul sa ma agat prea mult de vise.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

