Prima pagină > Uncategorized > Cate o fotografie pe luna

Cate o fotografie pe luna

Avand in vedere faptul ca maine am teza la romana si mai am foarte mult de invatat,am zis ca e timpul sa mai aranjez ceva pe blog.

Inca de la inceputul anului mi-am facut in calculator foldere diferite in care pastrez fotografiile din fiecare luna si daca tot le-am pus asa am zis ca ar arata bine sa aleg cate o fotografie pe luna si sa o pun in dreapta paginii(nu ma intrebati ce o sa fac in ianuarie 2011 ca inca nu stiu :)) )Mie-mi place,sper ca se vede bine si la voi.

Pentru luna mai inca n-am ales pentru ca nici nu s-a terminat si oricum mai am multe fotografii de editat,dar si de facut.Pe 28 plec la Botosani la bunica pentru cateva zile si sunt sigura ca o sa ma ma intorc cu foarte multe fotografii(asta tot astept de vreo doua luni).A fost si o sa fie o luna plina in continuare,dar in iunie chiar nu stiu daca o sa mai am timp de ceva.Daca o sa vin cu fotografii numai cu foi si caiete,sa nu va mirati:))

Cateodata mi se pare ca scriu doar pentru mine pe aici asa ca treptat am renuntat la cuvinte si am adaugat doar imagini.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Mai 15, 2010 la 2:33 pm

    Frumoasa idee. Abia astept sa vad fotografia lunii mai, avand in vedere ca luna aceasta este una dintre preferatele mele.😀
    Deocamdata, cel mai mult imi place cea din martie :X

  2. Mai 16, 2010 la 5:11 pm

    Multumesc:) Cred ca o sa-mi fie un pic mai greu sa aleg luna asta.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

