Prima pagină > Uncategorized > Spirit of the Abandoned

Spirit of the Abandoned

25 Octombrie 2008,Busteni,Romania

Fotografia mea preferata.De cand m-am apucat de fotografie si pana acum nu cred sa fi facut ceva care sa o egaleze.De fiecare data cand o privesc imi aduc aminte exact atmosfera din acea padure.Cu toare ca era frig,ceata,ploua din cand in cand si nefiind obisnuita cu urcatul pe munte oboseam destul de usor,eram pur si simplu incantata de tot ce era in jur.Oricat m-as chinui,in oras n-o sa am parte de asemenea sentimente ca in natura.

Sigur,calitativ i se pot gasi destule defecte.N-am avut nici trepied si nici timp prea mult de zabovit pentru ca aveam de parcurs un traseu destul de lung si se intuneca devreme.

DAR in acest caz sunt cat se poate de subiectiva si spun cu mana pe inima ca o ador:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Weedy
    Aprilie 22, 2010 la 10:41 am

    Si eu [a se citi „si noi”, si nu-i vorba de celelalte (si multele) personalitati ale mele, ci doar am la purtator o supradoza matinala de tupeu (sa speram temporar) prin care imi asum vocea publicului tau🙂 >:D< ]

    E geniala, si nu ma refer aici "calitativ", pentru ca sunt profana in domeniu😀. Vorbesc doar din perspectiva privitorului caruia ii place ceea ce vede, nu doar ca impact vizual [estetic] , ci si ca incarcatura emotionala pe care fotografia in cauza mi-o transmite. Si stiu ca asta este unul dintre motivele [top 3] pentru care si tie iti este draga lucrarea asta. Nu stiu de ce, inevitabil… se leaga neuronii intre ei la cel mai dubios [sau nu] mod si ma gandesc la Negura Bunget.

    […] si toate din seria "inante, puellas!" facute in padure au acelasi farmec, distribuit cumva "cu grija ta" , astfel incat sa para distincte si cu ceva-ul ala :*

    • Aprilie 22, 2010 la 10:50 am

      :X
      Da,are si o mare incarcatura emotionala.Ma gandeam sa pun toata seria „inainte,puelas!”( o si vad :)) ),dar deocamdata am pus-o doar pe asta.
      Multumesc:X

  2. Einsamkeit
    Aprilie 22, 2010 la 8:25 pm

    weedy…normal ca nu-mi dadea prin cap, in mintea mea ai ramas aceeasi fata integra si cu plamanii nepatati. asa,despre foto…mi-am pus-o si pe iphone, o sa-mi fac si poster in curand:)) pe orice dispozitiv la indemana o transfer, este mult prea frumoasa. imi aduce aminte de padurile din WoW.

    • Aprilie 22, 2010 la 8:31 pm

      Nu stiu de plamanii altora,pe-aici nu facem radiografii.
      Poti s-o pui pe unde vrei,ai aprobare,dar nu ma enerva cu Wow-ul tau ca te cenzurez:D

  3. Einsamkeit
    Aprilie 22, 2010 la 8:33 pm

    =)) deja te vedeam: este mirifica, superba, nemaintalnita si etc la alte sinonime si zambetul se facea mai mare, si mai mare, tot mai mare pana cand a facut implozie si s-a schimonosit. efectul WoW. cuore mio, tvb

    • Aprilie 22, 2010 la 8:39 pm

      Cunoscandu-te pe tine,am trecut direct la sfarsit,stiam la ce sa ma astept:D de zambit,oricum zambesc:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

