Primavara

 Fotografii facute in aprilie 2009 in judetul Covasna(primele doua) si in Bucuresti(papadia).

Am pus fotografii de anul trecut pentru ca pana acum nimic legat de primvara nu ma inspira in orasul asta.Astept inspiratia sau poate-mi fac timp si plec in cautarea ei:D

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Einsamkeit
    Aprilie 17, 2010 la 7:39 pm

    papadie 8+. si cu ea vreau sa dorm

    • Aprilie 17, 2010 la 7:42 pm

      Promit sa ma ocup personal de colectia ta 8+(de foto).Nici n-o sa-ti vina sa crezi ce portofoliu-ti fac:))

  2. Einsamkeit
    Aprilie 17, 2010 la 7:44 pm

    domne’,da te rog eu frumos, daca subiectul nu este de 8+ nu te apuca sa-l indopi ca facem mai mult rau decat bine. nu vreau un 8+ spart.

    • Aprilie 17, 2010 la 7:50 pm

      Promit sa nu torturez nicio creatura.

  3. Aprilie 18, 2010 la 6:49 pm

    Primele doua parca sunt desprinse din povesti. :X Pur si simplu, superbe! Imi dau o stare de liniste, si in acelasi timp, un sentiment de singuratate.

    • Aprilie 18, 2010 la 7:21 pm

      Multumesc! Ma bucur ca-ti plac:)

  4. Aprilie 21, 2010 la 10:23 am

    Foarte frumoasa primavara ta.🙂 Sper sa o gasesti si pe cea de anul asta, abia astept sa o vad prin aparatul tau.

    • Aprilie 21, 2010 la 10:29 am

      Multumesc.Sper si eu sa o gasesc pana nu trece de tot ;))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

