Prima pagină > Uncategorized > Cats + Perfectiune

Cats + Perfectiune

Azi in drum spre liceu:

…si cateva mai vechi:) 

 

In functie de cum am timp cred ca o sa mai pun fotografii pe diverse teme pentru ca in 2 ani de cand ma ocup cu fotografia am adunat destule imagini interesante(cred eu).Totusi,sper sa nu ma agat numai de trecut si sa mai fac si eu ceva care sa-mi convina pentru ca am devenit atat de …nemultumita,autocritica si asa mai departe.

Mi s-a tot spus ca ar trebui sa fiu multumita de ceea ce fac si sa cred in mine,dar aici chiar nu e vorba de incredere.Din punctul meu de vedere este firesc sa-ti doresti mai mult,sa crezi ca e loc de mai bine pentru ca nimic din ceea ce facem nu este perfect.Putem doar sa tindem spre perfectiune,dar nu sa o si atingem.Oricum,perfectiunea ar fi chiar plictisitoare pentru ca dupa ce ai ajuns acolo ce-ti mai poti dori?Nu.In fotografie e mereu loc de mai bine,cu atat mai mult cu cat exista atat de multi oameni care se ocupa cu asta si in conditiile in care e atat de greu sa vii cu idei tot mai interesante si daca nu poti sa fii original macar sa incerci sa prelucrezi un cliseu si sa-l adaptezi stilului si viziunii tale(daca ai asa ceva).

As putea sa tot scriu despre asta dar mai bine ma opresc.Oricum,sunt atat de incapatanata incat nimeni nu ma poate convinge ca e altfel cu atat mai mult cu cat ma raportez strict la mine si nu ma intereseaza opinia generala:)

 

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Einsamkeit
    Aprilie 13, 2010 la 8:52 pm

    bai arana…ce iti doresti tu de la pozele alea frumoase? stiu…o iesire in aer liber. pe langa asta, tu ai facut mereu fotografie pentru a fi admirata si nu tinuta intr-un sertar virtual, pe undeva…facand asta, o sa primesti si feedback pozitiv sau negativ si cred ca ar trebui sa conteze nu numai pentru a-ti da seama de valoarea lor in prezent, ci si pentru a le imbunatati. nu iti dau voie sa-mi spui ca faci poze doar pentru tine pentru ca nu este deloc asa. altfel, nu le-ai face publice si nu te-ai mai crampona de detalii sau calitate atat de mult. esti extrem de critica pentru ca vrei sa vii cu ceva foarte bun de fiecare data spre incantarea publicului,insa piticii tai se contrazic intre ei si nu au incredere in ochii publicului cand spune ca fotografia aia este buna, dar tu o vezi cea mai proasta posibil. deci, revizuieste-ti atitudinea ‘cause you’re great.

    • Aprilie 13, 2010 la 9:08 pm

      Stiam eu c-o sa te certi cu mine,mon:X
      Da,este normal sa te raportezi si la felul in care este primita o fotografie pentru ca nu traiesti in jungla si ca fotograf foarte greu reusesti sa te detasezi si sa privesti obiectiv.In momentul in care tu esti incantat de o fotografie,dar ceilalti nu o primesc deloc bine incepi sa-ti pui intrebari.Asa poti sa-ti dai seama daca intr-adevar ai gresit…sau poti sa zici ca toti is niste nemernici si au ceva cu tine:))
      Si nu,nu fac fotografii pentru a incanta publicul,asta e doar o consecinta.In primul rand ma simt eu bine cand fac asta,publicul nu e langa mine ca sa ma aclame cand imi reuseste ceva,ei intervin mai tarziu.Eventual imi creste inima cat o franzela,ca sa te citez:))

  2. Einsamkeit
    Aprilie 13, 2010 la 8:54 pm

    noroc ca exista www ca altfel n-as fi reusit sa-ti spun toate alea fara sa ma enervez si fara sa te enervezi: ”asa vreau eu!”
    :*>:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

