Prima pagină > Uncategorized > Lacul Morii

Lacul Morii

Doar o mica parte:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Cristian
    Aprilie 12, 2010 la 2:46 pm

    E cam departe de mine, dar poate il vizitez si eu, sometime, vad ca e unul din locurile frecventate de fotografi🙂 Faine, mai ales 3 si 4.

    • Aprilie 12, 2010 la 2:52 pm

      :)Eu am tot mers pe acolo de cand eram mai mica asa ca stiu destul de bine zona.Eram in trecere si am zis sa mai fac vreo doua poze ca si-asa mi-am iesit din mana.
      Mersi,Cristi >:D<

  2. Aprilie 21, 2010 la 10:26 am

    Foarte frumoasa seria. Imi place mult ca ai ales tonuri de alb-negru pentru a reda atemporalitatea locului.🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

