E usor

Cel mai usor e sa te lasi de fotografie atunci cand nu-ti propui:) A trecut ceva timp in care se poate spune ca n-am facut mai nimic.Ce-i drept,in fiecare zi am gasit pe vreo prostie de imortalizat dar pe care am sters-o imediat.Totusi as avea ce sa va mai arat,dar mai aman un pic:)

Am asa o pofta de fotografiat…dar nu in orasul asta.Vreau si eu o alee plina de copaci infloriti,nu asa cate un copac pe ici pe colo si MAI ALES sa nu fie la ambasada Ungariei:)) (ma plimbam eu prin oras cand vad niste magnolii superbe,traversez,pregatesc aparatul si incepe un om sa urle la mine ca nu am voie sa fotografiez ca-i ambasada-ceea ce nu vazusem-si ca mie nu mi-ar conveni sa stau pe un salariu de 7 milioane)

N-am mai scris demult pe aici.Mereu aman si pana la urma mi se pare ca nu am nimic de spus.Doar vroiam sa arat ca mai traiesc:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Einsamkeit
    Aprilie 11, 2010 la 7:53 pm

    da, si te-ai emotionat toata si ti-a pierit tot cheful din pricina prostului. un animal, ala nu era om

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

