Update

Numai belele,dom’le!

Mai intai mi s-a stricat incarcatorul de la acumulatori,desi n-am putut sa-mi folosesc aparatul cateva zile.Abia azi am reusit sa-mi scot si eu aparatul la aer si tot incercand sa gasesc un loc potrivit,am ajuns sa o plimb pe Claudia prin tot Cismigiul de am scos-o din sarite:D Am facut cateva poze pana cand…am scapat aparatul de credeam ca se face tandari.Nu s-a facut.Din fericire…

Cum n-am avut net cateva zile,mi-am facut de lucru prin calculator si am descoperit ceva.Ma uitam prin pozele din decembrie si una mi-a atras atentia.E destul de simpatica asa ca o pun si aici (click pe ea pentru ca nu se vede asa bine pe negru)

Lumina de dimineata:

Un portret(Claudia):

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Einsamkeit
    Martie 16, 2010 la 9:39 pm

    myeah…ti-a scapat inainte sa se enerveze sau dupa? doar incerc sa vad daca te-a injurat:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

