Prima pagină > Uncategorized > Cum ma mai razgandesc eu

Cum ma mai razgandesc eu

Cred ca de o saptamana tot vreau sa scriu ceva aici.La inceput aveam sa scriu ca ma las de fotografie pentru ca mi se pare ca nu imi iese nimic bine si pentru ca nu reusesc deloc sa progresez(inca mai cred ca ma aflu intr-un punct mort).Pe urma m-am razgandit si am zis ca o sa fac fotografii doar pentru mine pe care n-o sa le arat nimanui,dar sunt convinsa ca n-as rezista.Oricum,in cele din urma m-am hotarat sa fiu mult mai atenta la fotografiile pe care le folosesc.

Macar de-as avea ce selecta acum…Adevarul e ca am din ce in ce mai putin timp sa ma ocup de fotografie si tot mai putine idei.Am mai spus cat de mult urasc vremea asta?Mda…De fapt,daca stau sa ma gandesc mai bine chiar imi place cum ninge afara,dar cand realizez ca suntem in luna martie nu-mi mai place deloc:))

Ce am mai facut:

 

 

In ciuda ninsorii de afara,va doresc o primavara frumoasa!

(asta e ca bonus)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Martie 6, 2010 la 8:47 pm

    Eu cred ca exagerezi un pic Diana, ai si tu mai multa incredere in tine, si o sa fie bine heh🙂

    Eu zic ca exista si perioade moarte in activitatea oricui, e normal pana la urma🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

