La bunici

 Cateodata gandesc prea mult si fotografiez prea putin.Daca la inceput vroiam sa imortalizez tot ce vedeam,acum analizez prea mult si ratez niste cadre care poate ar fi fost bune.Mi se pare ca mi-am pierdut entuziasmul pe care-l aveam la inceput…sau poate e de vina anotimpul.Nu-mi place iarna.Prefer diminetile de vara cu lumina calda,copacii verzi,viata.

Inca de mica mi-am petrecut vacantele de vara la bunici undeva in judetul Botosani.De cativa ani nu mai merg pe acolo la fel de mult ca inainte,dar cel putin o luna tot stau.Sunt atat de multe locuri minunate de fotografiat incat mereu astept vara ,iar cand trebuie sa plec am impresia ca mi-a mai ramas ceva de fotografiat.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Februarie 17, 2010 la 6:02 pm

    Superb! De cata liniste trebuie sa ai parte acolo. :X Un loc perfect pentru relaxare…si regasire, un loc in care poti fi doar tu si gandurile tale…un loc in care poti evada. :X Te invidiez😀

  2. Rose
    Februarie 18, 2010 la 10:25 am

    Superba zona!🙂 Imi place foarte mult a doua fotografie. Si cred ca ar trebui sa iei aparatul cu tine si sa fotografiezi indiferent de anotimp si mai ales fara prea multa analiza. Lasa sufletul sa faca fotografiile.🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

