Prima pagină > Uncategorized > O noua provocare

O noua provocare

Am atat de multe lucruri de facut in ultimul timp incat abia apuc sa mai dau pe aici.Bine….am de facut aceleasi lucruri ca inainte,doar ca le ignoram,iar acum s-au cam adunat si-mi mananca tot timpul:))

In decembrie am iesit pe locul 2 la un concurs foto si am fostinvitata in ianuarie la Clubul Atelierului foto(http://www.atelierulfoto.ro/) ca sa-mi ridic premiul.Am vizualizat fotografii,am discutat si am stabilit ca tema pentru data viitoare sa fie portretul.Graaav.Eu nu ma pricep,imi plac portretele,dar in general facute de altii si nu mie.Totusi m-am hotarat sa incerc si sa vad ce-mi iese,daca-mi iese.De obicei imi plac provocarile si m-am hotarat sa nu mai dorm,sa ma implic.

Nu am tot felul de obiective,lentile sau filtre,am doar un mic Fuji (S 5700) cu care imi fac treaba si chiar nu cred ca asta ar trebui sa fie un obstacol.

Deja am inceput sa lucrez la portretele alea si sunt destul de multumita😀 Cel putin doua fotografii sunt destul de faine.Probabil o sa le pun si pe blog,dar nu acum:)

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Andreea;))
    Februarie 8, 2010 la 10:07 am

    De abia astept sa vad ce o sa iasa;)). Imi place mult prima poza;)

    • Februarie 8, 2010 la 7:38 pm

      😀 O sa iasa bine.Cand mai fac vreo doua poze le pun si pe blog:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

