Prima pagină > Uncategorized > Secrets in a box

Secrets in a box

Din moment ce vara e inca departe si pe afara nu am chef sa ies la pozat,mi-am gasit de lucru prin casa.Uitati si ce-a iesit:

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Rose
    Ianuarie 28, 2010 la 3:00 pm

    Nice! Imi place cand frigul de afara ne face sa devenim creativi intre patru pereti!😀
    Imi place foarte mult a doua, probabil din cauza nuantelor si culorilor.

  2. desenezculumini
    Ianuarie 30, 2010 la 9:47 pm

    Superba🙂 Tu ai facut si cutia ? Oricum super imaginatia si creativitatea.

    Felicitari Diana . O seara superba si niciodata nu lasa vremea sa te doboare-foloseste-o in favoarea ta ca acum si creaza.

    Aplauzeeee🙂

    • Ianuarie 31, 2010 la 1:22 pm

      Multumesc,Andrei. Cutia e facuta de strabunicul meu.
      O zi faina!:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

