Cuvinte

 

O fotografie face cat o mie de cuvinte?Da sau nu?

Daca da,fotografia de mai jos ce spune?Mie imi spune cate ceva,dar nah..eu sunt subiectiva.

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Ianuarie 25, 2010 la 9:23 pm

    Nu e vorba despre ce spune, ci despre ce te face sa simti…si nu intotdeauna putem exprima prea bine in cuvinte ce simtim..

  2. Rose
    Ianuarie 27, 2010 la 10:38 am

    De acord cu Blanche. O fotografie care te face sa simti ceva este o fotografie extraordinara!🙂 Imi place foarte mult imaginea surprinsa de tine, imi place culoarea masinii intre tonurile din jur si copacul care pune o bariera intre privitor si masina!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

