Prima pagină > Uncategorized > Aventuri pe la metrou

Aventuri pe la metrou

Aujourd’hui je suis de bon humeur.Si inca cum.S-au intamplat atatea lucruri azi si eu m-am amuzat constant.

Azi m-am trezit inca de la prima ora.N-am mai avut nevoie de tot drumul pana la liceu ca sa realizez pe unde merg,insa ca de obicei cand sunt prea binedispusa dimineata,mor de somn la amiaza.Si asa nu mai puteam de somn dupa ce am iesit de la ore…asta pana sa ajung la metrou.Ajung eu la Unirii si ce sa vezi…peronul plin,oamenii se plimbau de colo-colo pentru ca abia incapeau si …un metrou gol care tocmai pleca din statie.Inca nu am inteles exact ce se intamplase,dar s-a dat totul peste cap si au trebuit sa aduca un metrou la cealalta linie pentru ca oamenii sa ajunga la Eroilor.

Acolo era si mai interesant.3 linii intre care sa alegi si o multime si mai nehotarata.Diana,ca de obicei,cu castile in urechi, vedea ca lumea se agita,dar ce conteaza,ea trebuie sa ajunga acasa:)) Si asa ma plimbam eu pe acolo ascultandu-mi muzica:

„With the wind in the willows
The birds in the sky
There’s a bright sun to warm us wherever we lie…”

Pana la urma am nimerit si eu linia care trebuia,dar din moment ce metroul era in statie si eu abia coboram scarile,nu m-am mai grabit.Asa aiurita cum eram,m-am uitat la primele 2 vagoane si am vazut cum oamenii se inghesuiau ca sardinele,asa ca nu avea rost sa ma chinui si eu.Nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca…primele doua vagoane erau pline pana la refuz si restul…GOALE!

Cum e posibil asa ceva? Pai normal ca e foarte posibil.Daca partea din spate a metroului pleaca in cealalta directie?Trebuie sa ne asiguram ca mergem unde trebuie😀

Ce zi frumoasa!


 

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Einsamkeit
    Ianuarie 11, 2010 la 8:15 pm

    sa fi fost oare de la ameteala aia care te-a cuprins la universitate? tu esti high zilnic in ultima vreme,dar nu vrei sa recunosti. las’ ca te prind eu.

    • Ianuarie 11, 2010 la 8:20 pm

      :)) nu mon,ameteala aia e de la sanatatea mea subreda.

  2. Einsamkeit
    Ianuarie 11, 2010 la 8:22 pm

    asta cu subreda m-a facut sa-mi imaginez ca ai fi o bucata de lemn,grinda din aia straveche de pod. hmm

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

